سردار جمال سلمانی روز چهارشنبه در همایش بانوان فرهنگ یار ترافیک اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه های مقام معظم رهبری تامین امنیت جاده ها و کاهش تصادفات جاده ای به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی است.
وی افزود: ایلام میزبان ۷۰ درصد زائران اربعین است و به همین واسطه زیرساخت های استان در سال‌های اخیر به رشد قابل توجهی رسیده که همین زیرساخت ها در کاهش تصادفات استان نقش بسزایی داشته است.
سلمانی ادامه داد: سال گذشته ۲۸ هزار خودرو در استان پلاک گذاری شده است که این امر بیانگر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان و سرنشینان خودروها به منظور کاهش تصادفات جاده ای است.
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی هم گفت: بانوان در همه زمینه ها فرهنگ ساز هستند و نباید با شیطنت های رسانه ای و تبلیغاتی مرعوب هجمه های دشمن شوند و در زمین آنها بازی کنند.
سارا فلاحی افزود: زنان دارای گفتمان فرهنگ ساز و قوی در جامعه و خانواده هستند و هدف دشمن ایجاد و القای ناتوانی و ناخودباوری در بین بانوان است.
وی بانوان را دارای شخصیت مستقل و هویت بخش جامعه معرفی کرد که در ایجاد فرهنگ سازی و آموزش در بطن اجتماع و میان خانواده تاثیرگذاری مستقیم دارند.
فلاحی تاکید کرد: دشمن بانوان ما را در تیررس آماج برنامه های فریبنده خود قرار داده است و زنان باید با زیرکی و حفظ هویت شخصیتی و اجتماعی خود، ناخواسته پیاده نظام‌ جبهه دشمن نشوند.

برچسب ها :ناموجود