مدتی است که در فضای جامعه و حتی جمع های خانوادگی صحبت از ارزهای دیجیتال می شود، این روزها شاید اسم لاکسون بیشتر بر سر زبان ها افتاده باشد، برخی ها با خوشحالی عنوان می دارند که مبلغ کمی را سرمایه گذاری و سود زیادی را به دست آورده اند و با ترغیب دیگران به آوردن سرمایه شان می‌خواهند هم سرمایه خود را بالا ببرند و هم دیگران را نیز در این سود شریک کنند!!!

سایت Laxsson یک پلتفرم سرمایه گذاری است که بسیاری از علائم و نشانه‌های پروژه‌های کلاهبرداری ارز دیجیتال را دارد.

وعده سود قطعی، رباتی که هرگز ضرر نمی‌کند، فقدان هر گونه اطلاعاتی در مورد تیم پشت پروژه، نداشتن خدمات پشتیبانی، اطلاعات متناقض و ادعاهای دروغین در مورد شراکت سایت Laxsson با برندهای مشهور همگی نشانه‌های آشکاری است که نمی‌توان نادیده گرفت.

شاید عنوان شود مگر این ارز دیجیتالی سود نمی دهد؟ در پاسخ باید گفت لاکسون در اول برای اعضا خود سودهای ناچیزی می دهد بعد که کم کم سرمایه این افراد و زیر مجموعه ها بیشتر شد، دنبال سرمایه بیشتر و اعضا و زیرمجموعه های بیشتر است و وقتی که سرمایه های قابل توجهی را بدست بیاورد دسترسی افراد به سرمایه هایشان را مسدود می کند و با همین پولهای باد آورده که مسدود کرده سودهای ابتدایی افراد دیگر که در ابتدای راه هستند را تامین می کند و آنها را وارد این کلاهبرداری می کند.

موضوع مهم در این میان این است که از نظر انسانی و اخلاقی و دینی پولی که برایش هیچ زحمتی کشیده نشده و به اسم سرمایه گذاری به دیگران بدون هیچ دلیل و انجام کاری، سود بدهد استفاده از آن جایز نمی باشد.

همشهریان عزیز هوشیار باشند که دنیای سرمایه داری با این بازی هایش فقط دنبال سود بیشتر برای خودش است، آنها که با ارزهای دیجیتال در چند سال گذشته سرمایه میلیونها نفر در سرتاسر جهان را بالا کشیده اند نه دلسوز ما هستند و نه به فکر درآمد و سود برای ما هستند، آنها دنبال گسترش دنیای سرمایه داری خود هستند و برایشان هم ضرر و زیان میلیونها انسان در سرتاسر دنیا مهم نیست و به تنها چیزی که فکر می کنند افزايش سرمایه خودشان است.

✍️ فرشته سنجیده

برچسب ها :ناموجود