رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان ایلام از رتبه برتر ایلام در بحث انضباط مالی در کشور خبر داد.

امین دوست محمدی عصر دوشنبه در دیدار با مدیرکل دامپزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه حرکت دولت برای حل مشکلات مردم روشن و امیدوارکننده است، افزود: استان ایلام در سال جاری رتبه برتر ایلام کشوری در بحث انضباط مالی را کسب کرده است.

وی بیان کرد: استان ایلام در بحث وصول درآمدها رتبه دوم کشوری را کسب کرده، همچنین رشد اقتصادی استان به ۳.۶ درصد رسیده است.

دوست محمدی با اشاره به اینکه برون سپاری خدمات از تاکیدات ویژه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام در دستگاه‌های اجرایی است، گفت: فعالیت‌های برون سپاری دامپزشکی ایلام قابل تقدیر است، این دستگاه اجرای در زمینه بسیار خوب عمل کرده است.

وی گفت: برون سپاری‌ها علاوه بر مسئله اشتغال باعث شفافیت در جامعه می‌شود، دیگر دستگاه‌های اجرایی باید در مسئله برون سپاری‌ها نیز اهتمام داشته باشند.

وی تصریح کرد: بیکاری یک مسئله اجتماعی و فرهنگی است و باید فرهنگ کار تغییر کند، باید به سمت برون سپاری و مهارت آموزی حرکت کند و نباید فقط به کارمند بودن فکر کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام افزود: نفت و گاز یکی از ظرفیت‌های استان ایلام است که باید به سمت تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص حرکت کرد.

دوست محمدی افزود: اقتصاد دام یکی از ظرفیت‌های بزرگ استان ایلام است، باید به سمت افزایش خدمات دامپزشکی در تمامی مناطق استان حرکت کرد.

وی گفت: تا پایان سال ۸۹ پروژه عمرانی با ۲۷۰ میلیارد تومان تکمیل می‌شود و قطعاً در سال آینده به طرح‌های حوزه دامپزشکی استان مثل بیمارستان سیار توجه خواهد شد.

برچسب ها :ناموجود