حجت الاسلام هادی سلیمان مافی استاد حوزه ایلام در نشست تحلیلی بانوان هویت ساز امروز و فاتحان تمدن فردا در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تحصن یهودیان در آمریکا به نشانه اعتراض برای پایان کودک کشی فلسطینیان مبنی بر دلسوزی آنان نیست.

وی افزود: یکی از آموزه‌های یهود این است که خداوند برای ما که قوم برگزیده هستیم ۲ دسته حیوان خلق کرده است. یکی از آنان حیوان‌های هستند که صحبت می‌کنند شامل مابقی انسان‌ها و دیگری حیواناتی هستند که صحبت نمی‌کنند.

استاد حوزه ایلام یادآور شد: دین یهودیان خلاصه در جذب منافعشان است و آنان در پیش گویی آینده بسیار ماهر هستند.

وی در ادامه بیان کرد: آنان هم اکنون به این نتیجه رسیده‌اند که با ادامه جریان‌های فلسطین، مردم ایران با ورودشان به این جریان باعث نابودی اسرائیل خواهند شد و یک قدم در جهت آمدن منجی عالم برداشته خواهد شد.

حجت الاسلام مافی در ادامه با اشاره به جایگاه زن در این برهه از زمان یادآور شد: پایه و اساس یک جامعه بانوان آن جامعه هستند، دشمنان با توجه به این موضوع با شعار زن زندگی آزادی در جهت فروپاشی جامعه ایران هستند.

وی در ادامه بیان کرد: امروزه در غرب در تلاش هستند که بتوانند شخصیت زنان را مشابه به شخصیت مرد کنند تا با حذف کردن عواطف و احساساتشان خشونت را به آنان القا کنند که با انجام دادن این جنایت بزرگ، باعث نابودی جامعه شوند.

برچسب ها :ناموجود