رییس سازمان صمت ایلام از برنامه ریزی برای تامین ۳۰۰ تن میوه شب عید در استان ایلام خبر داد. رضا محمدرحیمی عصر شنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار، در مورد تشدید نظارت بر بازار استان گفت: اقلام پرمصرف خوراکی مانند مواد پروتئینی، مرغ و گوشت، میوه و سبزیجات و نانوایی‌ها در صف اول نظارت‌ها قرار دارند و هدف از این نظارت‌ها، کنترل و تعدیل قیمت این محصولات در سطح بازار است.

وی در مورد جوجه ریزی و تامین گوشت مرغ در استان بیان داشت: با توجه به روند رو به رشد و سعودی جوجه ریزی در استان، پیش بینی ما آرامش و ثبات بازار در ماه‌های آینده در این حوزه می‌باشد.

وی با اشاره با اینکه، امسال نیز مانند سال گذشته تعاون روستایی متصدی تهیه و تامین میوه شب عید در استان می‌باشد، گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده، امسال حدود ۳۰۰ تن میوه، برای شب عید، وارد این استان خواهد شد.

رییس سازمان صمت استان در خصوص احداث و راه اندازی بازارچه مرکزی میوه و تره بار، در شهر ایلام، اظهار داشت: با پیگیری و همت شهرداری ایلام و اداره کل مسکن و شهرسازی استان، در روزهای آینده، شاهد برگزاری مناقصه و جذب و ورود سرمایه گذار به این پروژه مهم در مرکز استان خواهیم بود.

لازم به ذکر است، در این جلسه در مورد ذخایر محصولات استراتژیک در استان، وضعیت گوشت قرمز، مرغ و جوجه ریزی، میوه شب عید، تشدید کنترل و نظارت بر بازار، احداث بازارچه میوه و تره، بار و… بحث و تبادل نظر گردید.

برچسب ها :ناموجود