ماجرای تاسف آور شهرداری و شورای بی خیال شهر ایلام همچنان به قوت خود ادامه دارد و دود این وضعیت به چشم شهر و شهروندان می رود، شورای شهر که هنوز از نگاه قلدرانه و ایلی خود برای انتخاب شهردار کوتاه نمی آید و شهرداری ایلام نیز همچنان با سرپرست اداره می‌شود!

کارگران شهرداری در این بلاتکلیفی چند ماه است که حق بیمه و اضافه کاری دریافت نکرده اند و در این وضعیت سخت معیشت ماهی ۱۰ میلیون آن هم با تاخیر دریافت می کنند، فضای شهر که در جلو چشم شهروندان است، از وضعیت افتضاح چاله ها و دست اندازهای متعدد در جای جای شهر، تا جولان سگهای ولگرد، از دیدن زباله های رها شده بویژه در حاشیه شهر تا سرعت گیرهای غیراصولی که صدای مردم را درآورده است.

و در این میان شورایی که به جرات می‌توان گفت پرحاشیه ترین و بی خاصیت ترین شورایی بوده تا امروز شهر ایلام به خود دیده است، همچنان هر کدام ساز خود را می زنند و در تلاش برای به کرسی نشاندن نظر خود هستند، اینها حتی معنای شورا را متوجه نشده اند که جایی است که با مشورت و همفکری در راستای منافع شهر و شهروندان گام بردارند، بلکه دقیقا با یکه تازی عکس این هدف را می‌روند.

دیگر دارد زمان این شورا به سر می آید و این چند نفر هنوز در یک تصمیم مهم برای شهر به تفاهم نرسیده اند، دعوا و بی تفاوتی و قهربازی تنها خروجی این شورا بوده و همچنان ادامه دارد، هنوز حاضر نیستند از منیت و منافع خود به خاطر انجام وظیفه شان کوتاه بیایند.

بالاخره قانون در جایی مشخص کرده است که با این شورایی که به هیچ صراطی مستقیم نیست چکار باید کرد، طبق قانون وظیفه هر دستگاه و ارگانی که هست فکری برای این شورا بکند که همچنان با ندانم کاریهایشان یه شهر را به تمسخر گرفته اند و گوششان نیز بدهکار هیچ توصیه و مطالبه ای نیست.

تا بیش از این شهر و شهروندان از دست این چند نفر بی لیاقت دچار خسران نشده اند فکری برای این وضعیت بشود تا کسی فکر نکند در مسئولیت و جایگاه بودن بی حساب و کتاب است و هر طور دلشان خواست رفتار بکنند.

آقای استاندار و دادستان محترم لطفا بیش از این اجازه ندهید این شهر دچار خسران ناشی از سوءمدیریت چند نفر در شورای شهر شود، انتظار بر این است سریعتر در راستای انحلال این شورای ناکارآمد که هیچ خروجی مثبت و امیدوار کننده ای برای شهر نداشته است، گام بردارید.

چهره های خسته و زحمتکش امروز کارگران و اعتراضات آنها به ناچیز بودن حقوق و عدم پرداخت حق بیمه و اضافه کاری هر وجدانی را تحت تاثیر قرار می دهد که چطور گذران زندگی می کنند؟

مطالبه عموم مردم و تمامی دلسوزان در شهر ایلام این است که هرچه زودتر تکلیف این شورای بی خاصیت و شهرداری روشن شود.

✍️ فرشته سنجیده

برچسب ها :ناموجود