فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان در جلسه شورای تأمین مسکن استان گفت: در استان ایلام تا این لحظه عملیات احداث 3779 واحد مسکونی در دست اجرا است که عمده این واحدها در مرکز استان می باشد که با توجه به پیشرفت فیزیکی احداث آنها در تلاش هستیم تا سه ماهه دوم سال آینده به تدریج واحدها تکمیل و به متقاضیان واجد شرایط تحویل شوند.

وی افزود: تعداد 3690 واحد دیگر نهضت ملی مسکن نیز در سطح استان در مراحل آزمایش زمین، طراحی و صدور پروانه می باشد که به زودی عملیات احداث این واحدها نیزبه زودی آغاز می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به اینکه در بعضی شهرستانها کمبود زمین و در بعضی شهرهای دیگر استان با عدم متقاضی مواجه ایم افزود: مشکل تأمین زمین با پیگیریهای مسئولین استان به ویژه استاندار ایلام از طرق مختلف در حال رفع بوده و در آینده نزدیک برای تمامی واجدین شرایط امکان تخصیص پروژه فراهم خواهد شد.

فرشاد دوستی در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه دستگاههای خدمات رسان استان برای تأمین زیرساختهای آب، برق، گاز و… پروژه های نهضت ملی مسکن پای کار بوده و همچنین بانکهای مختلف استان نیز همراهی لازم برای تأمین تسهیلات مورد نیاز آمادگی دارند که لازم است از تلاش همه مدیران و مسئولان و دست اندرکاران نهضت ملی مسکن در استان قدردانی نمایم.

برچسب ها :ناموجود