همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان، با حضور معاون هماهنگی استانداری ایلام، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان و برخی مدیران کل دستگاه های اجرایی، تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات، اصناف و بازاریان، در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد.

در این همایش، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان، حمایت از حقوق مصرف کنندگان را از سوی تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات لازم و ضروری دانست و خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این همایش، تقدیر از واحدهای تولیدی و خدماتی است، که نسبت به رعایت حقوق مصرف کنندگان، اهتمام لازم را دارند.

رضا محمدرحیمی از صاحبان واحدهای صنفی و صنعتی، به عنوان رزمندگان جنگ اقتصادی نام برد و اظهار داشت: مردم و مسئولین باید همواره قدردان زحمات آنان، بخصوص در برخی حوزه ها و ایام باشند.

وی گفت: براساس تقویم رسمی کشور، روز نهم اسفند، روز حمایت از حقوق مصرف کنندگان نام گذاری شده است، اما به دلیل برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، همایش بزرگداشت این روز و تجلیل از برترین های این حوزه با تاخیر چند روزه برگزار شده است.

محمدرحیمی در این همایش، به تشریح اقدامات اداره کل صمت استان، در خصوص اعطای گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان به واحدهای تولیدی و صنفی واجد شرایط پرداخت، و گفت: نزدیک به 200 واحد صنعتی و صنفی استان، در فرایند انتخاب واحدهای برتر قرار گرفتند، که طبق نظر کمیته فنی و تخصصی، 17 واحد موفق به دریافت گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان شده اند.

لازم به ذکر است، در این همایش دکتر عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام، محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی و شیرخانی رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندکان نیز به ایراد سخنرانی پرداختند.

در پایان نیز، با اهدای لوح تقدیر و تندیس روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، از واحدهای برتر، قدردانی بعمل آمد.

برچسب ها :ناموجود