مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از رفع تصرف 1035 متر مربع از اراضی ملی و دولتی شهر ایلام در روز یکشنبه 6 خرداد 1403 توسط یگان حفاظت از اراضی این اداره کل خبر داد.

فرشاد دوستی مدیرکل این دستگاه اجرایی ضمن اعلام رفع تصرف 1035 متر مربع زمین ملی و دولتی به ارزش نزدیک به 35 میلیارد تومان توسط یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی راه و شهرسازی استان، این مهم را حاصل همراهی رئیس کل دادگستری و دستگاه قضا دادستان محترم و معاون ایشان، بازرس کل استان و همکاران اداره کل بازرسی، دستگاه اطلاعات و امنیت، حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران و همچنین همکاری نیروی انتظامی استان دانست.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان خاطرنشان کرد: همه كساني كه قصد خريد زمين يا ملك در شهرهاي استان ايلام را دارند مي بايست ابتدا با مراجعه با مديريت املاك و امور حقوقي اداره كل راه و شهرسازي استان استعلامات لازم در اين خصوص را كسب نموده تا در دام افراد سودجو و زمين خوار گرفتار نگردند.

سرهنگ کرمی فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی استان نیز در این خصوص گفت: در اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال مقتدرانه با حمايت خاص قضایی و پشتییانی انتظامی با هرگونه پدیده زمین خواری و تصرف اراضی ملی برخورد جدی بعمل آمده و از شهروندان خواست با مشاهده هرگونه زمین خواری و تصرف اراضی از طریق شماره مستقیم ۱۶۵۶با این یگان همکاری لازم داشته باشند.

برچسب ها :ناموجود