فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات ۱۵ تیرماه موجب تقویت نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف می‌شود، گفت: هر رأیی که به صندوق انداخته می‌شود در سرنوشت کشور اثر دارد.

سردار سیدصادق حسینی روز جمعه در حاشیه حضور در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، اظهار کرد: مشارکت بالا اعتماد به نفس رئیس جمهور آینده را دربر خواهد داشت و رئیس جمهوری که با رأی بالا انتخاب شود با توان بیشتری می‌تواند کار کند.

وی ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور با انگیزه و با نشاط در پای صندوق های اخذ رأی ادامه داد: مردم با حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی باید وظیفه دینی و ملی خود را انجام دهند.

وی بیان کرد: مشارکت مردم به معنی تقویت کشور و همبستگی بوده و مردم با انتخاب خود شخص اصلحی را انتخاب که بتواند برنامه‌های نظام را پیش ببرد، از استقلال کشور دفاع و برای رسیدگی به معیشت و نیاز عامه جامعه تلاش کند.

فرمانده سپاه ایلام با تاکید بر اینکه رأی هر ایرانی امروز اثرگذار است، افزود: ما حق اجتماعی داریم و نباید از آن محروم شویم، قانون به ما اجازه داده رأی دهیم و هر فردی دارای حق رأی مساوی است و باید از آن امروز استفاده کند.

وی بیان کرد: دشمنان تلاش می کنند مشارکت مردم در انتخابات امروز پایین باشد ولی باید مثل دوره های گذشته حضور یابیم و به دشمن نشان دهیم ایرانی هستیم و مسلمان و برای استقلال، همبستگی و انسجام کشور تلاش می کنیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: ایلامی‌ها در سنوات گذشته نشان داده که حضور همیشگی در صحنه‌های حساس داشته و حماسه و مشارکت امروز به فرموده رهبر معظم انقلاب تکمیل کننده حماسه بدرقه شهدای خدمت خواهد بود.

سردار حسینی تاکید کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی و بر پایه مردم شکل گرفته است، در صحنه های مختلف شاهد حضور قوی و با انگیزی مردمی بودیم و در انتخابات ریاست جمهوری به تبع آن شاهد آن حماسه هستیم.

وی یادآور شد: امروز یک حماسه دیگری است، مردمان استان ایلام در مقاطع مختلف نشان دادند که مردان و زنان حماسه هستند و به موقع حضور پیدا می کنند و در سرنوشت خود قدم موثر برمی‌دارند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام بیان کرد: شهید رئیسی الگویی از رئیس جمهور مردمی و انقلابی بود که شهید رجایی نیز مصداقی بارز با این ویژگی‌ها بود که نسل امروز او را ندید اما شهید رئیسی را با این ویژگی ها دیدند.

برچسب ها :ناموجود