نشست هماهنگی سوخت‌رسانی اربعین حسینی با حضور معاون مدیر عملیات و مدیران مناطق ایلام، اهواز، آبادان، کرمانشاه، کردستان و میاندوآب به میزبانی منطقه کرمانشاه برگزار شد.

پرویز ایدون گفت: نشست هماهنگی سوخت رسانی اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ با حضور دلبری معاون مدیر عملیات و مدیران مناطق ایلام، اهواز، آبادان، کرمانشاه، کردستان و میاندوآب به میزبانی منطقه کرمانشاه برگزار شد.

ایدون در این جلسه عنوان کرد: با توجه‌ به اینکه بیش از ۶۵ درصد زوار از مرز مهران استان ایلام پایتخت خادمین سیدالشهدا عبور میکنند، پیش بینی می‌شود که اربعین امسال حدود ۴ میلیون زائر از این مرز تردد داشته باشند، و می بایست برنامه ریزی بهتری نسبت به سال قبل از لحاظ زیر ساختی انجام شود، که نصب و راه اندازی حداقل ۶ جایگاه سیار در شهر مهران، استفاده از ظرفیت سوخت رسان های سیار بنزین به تعداد ۱۰ دستگاه و همچنین ذخیره سازی مناسب بنزین و نفتگاز یورو ۴ در انبار های دره شهر و ایلام از جمله اقداماتی است که در آینده جهت سوخت رسانی مطلوب انجام پذیرد.

مدیر منطقه ایلام ضمن اشاره به ناترازی سوخت خواستار اعزام حداقل ۳۰ دستگاه نفتکش از استان‌های مرکزی به صورت ثابت از ابتدای ماه صفر تا ۲۵ این ماه شد.

برچسب ها :ناموجود