معاون شرکت ملی پخش فرآورد‌ه‌های نفتی منطقه ایلام از برگزاری جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی با مدیران جایگاه‌های عرضه سوخت به منظور احراز آمادگی های لازم جهت ارائه خدمات مطلوب به زائرین عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی خبر داد.

شجاعت احدی گفت: جلسه هم اندیشی با مالکین و متصدیان جایگاهها به منظور احراز آمادگی های لازم سوخت رسانی به حضور میلیونی زائرین در حماسه بزرگ اربعین حسینی و در راستای هماهنگی و ارتقاء کیفیت خدمت رسانی به مردم، پایش مسائل و مشکلات مجاری عرضه سوخت در محل سالن جلسات منطقه برگزار شد.

احدی ضمن تقدیر و تشکر بابت تعامل و همکاری جایگاه‌داران در عرصه سوخت‌رسانی بر تکریم مراجعین در جایگاه‌ها، حضور مستمر متصدیان به منظور کنترل فعالیت جایگاه، ضرورت فعالیت شبانه‌روزی، نظافت نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی، آماده به‌کار بودن تجهیزات ایمنی، اطمینان از سالم بودن تلمبه‌ها، در مدار بودن دیزل ژنراتورها، متحدالشکل بودن البسه کارگران، خرید به‌موقع سوخت و حفظ موجودی مخازن به منظور خدمت‌رسانی مطلوب تاکید کرد.

معاون منطقه ضمن اشاره به رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در جایگاهای عرضه سوخت، تصریح کرد: در ایام اربعین تعداد کارت اضطراری جایگاه های در مسیر تردد زوار افزایش داده خواهد شد و با توجه به ذخیره سازی و برنامه ریزی های انجام شده مشکلی در تامین و توزیع سوخت نخواهیم داشت.

در ادامه این جلسه تعدادی از جایگاهداران به بیان دیدگاه‌ها، مشکلات و پیشنهادهای خود پرداختند که معاون منطقه و مسئولین واحدها پاسخ و راهکارهای لازم را به مسائل و مشکلات ذکر شده در جلسه ارائه دادند.

برچسب ها :ناموجود