بخش سی‌تی اسکن بیمارستان امام علی (ع) سرابله با حضور نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی به بهره‌برداری رسید.

دکتر سارا فلاحی در آئین افتتاح این بخش، اظهار داشت: خوشحالیم که یکی از مطالبات به حق مردم شهر سرابله که دسترسی به سی‌تی اسکن بود، محقق شد که این دستگاه از شرکت زیمنس آلمان خریداری شده است که یکی از بهترین شرکت‌ها در این زمینه محسوب می‌شود.

وی افزود: دیروز با دکتر موهبتی معاون جدید توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت صحبت کردم که قول‌هایی برای تکمیل و تجهیز بیمارستان شهدای ملکشاهی داد و همچنین در روزهایی آتی نیز با دکتر ظفرقندی دیداری خواهیم داشت و خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌های سطح استان را به همراه دو نماینده دیگر استان، پیگیری خواهیم کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در این آئین، با بیان اینکه کنگره عظیم اربعین حسینی مربوط به جهان اسلام است، گفت: استان ایلام همچون سال‌های گذشته در تمامی حوزه‌ها به ویژه سلامت خدمات وافری به زائران در تمامی مسیرهای منتی به مرز به ویژه شهر مهران ارائه داد که البته باید گام‌های بهتر و بیشتری برای ایجاد شهرک سلامت در سال‌های آتی برداشته شود.

دکتر هدایت حیدری‌زاده با اشاره به حضور متخصصین در بیمارستان ۹۶ تختخوابی امام علی (ع) سرابله، تصریح کرد: در حال حاضر این بیمارستان دارای ۵۴ تخت فعال است و از سال گذشته خوشبختانه تعداد متخصصین در هر شهرستان افزایش پیدا کرد که تقریبا نسبت به دوره‌های گذشته کم سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه نبود بخش سی‌تی اسکن در این بیمارستان سبب اعزام بیماران به مرکز استان می‌شد، خاطرنشان کرد: با پیگیری دکتر سارا فلاحی و مسئولین دانشگاه این بخش در بیمارستان امام علی (ع) با بودجه‌ای در حدود صد میلیارد ریال و در طی ۱۶ ماه ساخته و افتتاح شد و از امروز در دسترس مردم شهرستان قرار خواهد گرفت.

حیدری‌زاده با اشاره به انتظارات این دانشگاه از نمایندگان مردم استان در مجلس شوراری اسلامی در خصوص بیمارستان امام علی (ع) سرابله، بیان داشت: استانداردسازی آسانسورها و رفع مشکل تصفیه فاضلاب که سبب عدم صدور پروانه بیمارستان شده است، از مهمترین این مسائل هستند که باید در اسرع وقت رفع شوند.
دکتر جابر سیامکی ریاست بیمارستان امام علی (ع) سرابله نیز در این آئین، گفت: پرسنل این بیمارستان با افتخار در خدمت مردم شهرستان هستند و امیدواریم با پیگیری‌های نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام مشکلات این بیمارستان به زودی رفع شود.دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام علی(ع) شهر سرابله راه اندازی شد

برچسب ها :ناموجود