مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه صدا و سیمای مرکز ایلام در فرهنگ سازی برای اصلاح الگوی مصرف و کاهش حوادث گازی نقش تاثیرگذاری دارد، گفت: صدا و سیما، خبرگزاری ها، پایگاههای خبری، فضای مجازی، رسانه های مکتوب سراسری و محلی نقش موثری در فرهنگ سازی الگوی مصرف گاز دارند.

محمود کشاورز در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام با بیان اینکه ظرفیت صدا و سیمای استان بهترین فرصت فرهنگ سازی برای شرکت گاز است، افزود: صداوسیما در طول سال گذشته در کنار شرکت گاز استان بود و در راستای ترویج فرهنگ الگوی مصرف اقدامات موثری انجام داد که خروجی آن برای جامعه هدف قابل لمس بود.

وی با اشاره به اینکه الگوسازی، فرهنگ سازی و آموزش عمومی بدون استفاده از این ظرفیت رسانه های استانی غیرممکن است، اظهار داشت: انتظار می رود که صدا و سیمای استان در سال جاری نیز با تعامل سازنده در حوزه فرهنگ سازی، استفاده صحیح و ایمن از گاز طبیعی، در کاهش حوادث و صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی با نگرش اصلاح الگوهای مصرف گام های موثری بردارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه بیشترین میزان مصرف گاز و حوادث ناشی از گازگرفتگی در فصول سرد بویژه در زمستان رخ می دهد، گفت: شرکت گاز در تلاش است برای ایجاد رفاه و آسایش و حفظ جان و مال هم استانی های عزیز از تمام ظرفیت‌های ارتباطی موجود استفاده کند.

کشاورز از همکاری صدا و سیمای مرکز ایلام در طول سال گذشته در راستای فرهنگ سازی عمومی و جلب توجه مردم به استفاده صحیح و اصولی از این نعمت خدادادی قدردانی کرد و افزود: صدا و سیمای مرکز ایلام به عنوان یک رسانه پرمخاطب و آگاهی محور می‌تواند نقش مهمی در تحقق اهداف که همانا رعایت الگوی مصرف گاز توسط آحاد مختلف مردم است، داشته باشد.

همچنین در این دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام با اشاره به اینکه شرکت گاز استان ایلام از دستگاههای خدمات رسانی است که مردم از خدماتش راضی هستند، گفت: مجموعه صداوسیمای مرکز ایلام با تمام توان برای فرهنگ سازی و عبور از فصل سرد سال در کنار شرکت گاز استان خواهند بود.

ناصر بهرام با بیان اینکه صداوسیما پیشتاز در اقناع افکار عمومی و بازوی رسانه ای دولت ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: انتظار می رود که شرکت گاز استان ایلام همکاری های خود را با این سازمان توسعه دهد.

برچسب ها :ناموجود