رسانهها با شیوههای اقناعسازی مخاطب سعی میکنند بهوسیله منطق یا احساس یا هر دو بر مخاطب خود تأثیر بگذارند. رسانهها با بهرهمندی از نخبهها، چهرهها و بازیگران مشهور که به آنها ستاره میگویند، در جذب و قانع کردن مخاطب برای خرید یک محصول، یا تشویق به پیروی از یک ایده و تفکر استفاده میکنند. به عبارت سادهتر قرار است رسانه شما را به این نتیجه برساند که «خواهی نشوی رسوا، همرنگ جماعت شو…» شما چقدر تحت تأثیر اقناع رسانهای هستید؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0