شبکههای اجتماعی بهراحتی به علاقهمندیها، میزان تحصیلات، ارتباطات خانوادگی، ارتباطات دوستانه، شغل و محل زندگیمان دسترسی پیدا میکنند آنهم بهواسطه اطلاعاتی که خود ما در اختیارشان قرار میدهیم. آیا میدانید الگوی کسبوکار در شبکههای اجتماعی بر اساس نظارت عمیق بر اطلاعات شخصی مصرفکنندگان بناشده است؟ اگر میخواهید بدانید که چگونه رسانههای اجتماعی بر اطلاعات شخصی مصرفکنندگان نظارت میکنند تماشای این ویدئو را از دست ندهید.
#فضای_مجازی
#سواد_رسانه_ای
#شبکه_های_اجتماعی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0