رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه در شش ماهه اول سال جاری بیش از ۴۰۳ خدمت متنوع در میز خدمت شرکت گاز استان به صورت غیرحضوری به آحاد مختلف مردم ارائه شده‌ است، گفت: خدمات الکترونیک و توسعه آن در راستای ارتقا و افزایش رضایتمندی مشترکین در شرکت گاز استان ایلام اجرا شده است.

صابر شفیعی افزود: خدمات غیرحضوری شرکت گاز از طریق سامانه جامع اینترنتی ارتباط با مشتریان (crm)، وب سایت اینترنتی شرکت گاز استان، تلفن گویای‌ ۲۴ ساعته، اپلیکیشن اندروید تلفن همراه، سیستم پیامکی و غیره انجام می شود.

وی اظهار داشت: این خدمات شامل درخواست، انتقاد، شکایات تلفنی، محاسبات قبض گاز، درخواست نصب و جابجایی علمک، خدمات الکترونیکی، استعلام، فرآیند تسویه حساب، پیشنهادات، تغییر نام، وصل مجدد گاز، درخواست شبکه گاز، دریافت آخرین قبض و غیره بوده است.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام به خدمات ارائه شده به مشترکین اشاره و تصریح کرد: از این تعداد خدمت ۱۳ پاسخگویی، ۵ مورد پیشنهاد و ۳۸۵ مورد درخواست ثبت شماره کنتور، دریافت آخرین قبض، نصب و جابجایی علمک، تغییر شماره تماس، نصب علمک شهری و روستایی، پرداخت قبض آنلاین و غیره بوده است.

شفیعی تأکید کرد: سرعت بخشیدن در امر خدمت رسانی، پاسخگویی مناسب و تکریم ارباب رجوع که موجب افزایش حس اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در شرکت گاز استان ایلام می‌شود افتخاری ارزشمند است و در این راستا این مجموعه تلاش خود را برای خدمت رسانی حضوری و غیرحضوری به آحاد مختلف مردم دوچندان کرده است.

وی با بیان اینکه شرکت گاز ایلام یکی از شرکت های پیشرو در ثبت غیرحضوری خدمات است، گفت: اجرای این طرح در حذف مراجعه حضوری و در نتیجه کاهش بار ترافیکی و از بین رفتن محدودیت زمانی ثبت خدمات و نیز حذف هزینه برای متقاضیان جهت دریافت خدمات از دفاتر پیشخوان موثر است.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه انجام خدمات غیرحضوری علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، تسریع در انجام و پیگیری امور، دقت در انجام خدمات، کاهش هزینه و تردد حضوری برای مشترکین می‌شود، افزود: شرکت گاز ایلام از طریق راه‌اندازی سامانه جامع ارتباط با مشتریان (crm) به صورت الکترونیکی به آدرس http://crm.nigc-ilam.ir به تمامی مشترکان به صورت غیرحضوری خدمات ارائه می‌کند.

برچسب ها :ناموجود