شماها چه بخواهید چه نخواهيد در دولت جدید جایتان را به کسان دیگر می دهید زیرا اصلاح طلبان معنی تشکيلاتی بودن را به درستی می دانند و این یک اصل حزبی است که اصولگرایان انجام ندادند (یا اشتباه کردند یا بلد نبودند).

اما بدانید شما ماندگار نیستید و حتی اگر به اسم تغییر (change) اشتباها” بجای یک سرزمین بر یک متخصصِ متعهد بتازید که بدون شک در اوج بحران مدیریت نه بحران آبی خودزنی بیش نیست!!!

پیچاندن فرمان در این اقتضای زمان در چنین پیچ حادثه خیزی بدون شک در کوتاه مدت یا بلندمدت اگر خطر تصادف نداشته باشد حداقل هزینه معنوی خواهد داشت.

پس کمتر برای ماندن در صندلی چرخ داری که فلسفه ی آن همانند چرخ گردون کارکردی جز چرخیدن ندارد، به تب و تاب بیفتید و حق را ناحق کنید، که دنیا دو روز است یک روز با تو و روز دیگری بر تو!!!

پس خودتان باشید و پای اصولتان بمانید حداقل در مدت کوتاه باقیمانده رسوای زمانه نشوید.

که اگر عاقل باشید و دانا چه بسا گاها” فرصت هایی که در پست نداشتن خلق می‌شوند در زمان بر مسند بودن ایجاد نمی گردد (البته اگر چیزی در چنته داشته باشید).

اما این‌روزها بعضی سیاست مدارانِ سیاست زده آنهایی که حتی برای عقیده ی خود نهایت محافظه کاری می نمایند و شجاعت اینرا ندارند که تفکر خود را علنی کنند و نیت هايشان در دلهایشان گندیده می شود و صدای شان در گلویشان خفقان می گیرد که شاید چند روزی بیشتر بر صندلی بی وفا جلوس نمایند و گاها در اوج بی تقوایی دستورهایی که ناشی از توهم زخم های کهنه است، (درد بی درمانی که سرطان استان ماست) در تغییری ۱۸۰ درجه ای که شاید کورسو امیدی برای ماندگاریشان باشد بر فرزندان متخصص و متعهد می تازند.

نمونه ی آن مهندس امیر باقی معاون بهره برداری آبفای استان است که خدمات این مرد محجوب برای همیشه باقیست.

نگاه عدالت محور

تخصص همراه با تعهد
آغاز اصلاح شبکه ی زنگ خورده ی استان

توسعه شبکه های روستایی و شهری

که در مقایسه با سنوات گذشته بيشترين میزان موفقیت و پيشرفت را داشته است

سلامت و سختکوشی این مهندس جوان و پاک که در تراز مدیران انقلابی نظام است از ویژگی های بارز ایشان است که متاسفانه این ‌روزها قربانی احساسات زنگ خورده لوله های آب گردید.

امید است قدر داشته هایمان را بدانیم.

✍️ علیرضا معراجی

برچسب ها :ناموجود